loading...

فروشگاه اینترنتی خریدنی

کیف و کفش

مهرداد بازدید : 14 جمعه 01 بهمن 1400 نظرات (0)

کفش مردانه ساق دار CAT مدل Janly

طراحی اسپرت و زیبا
ارائه شده در سایز های مختلف 41 تا 44

 

 

معرفی اجمالی محصول:

 متداول‌ترین حرکت ورزشی انسان راه رفتن و دویدن است. پس باید کفشی راحت برای این کار انتخاب نمود. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود.کفش مردانه  CAT از سری کفش‌‌های مخصوص پیاده روی و دویدن می باشد که با سایزهای مخصوص آقایان ساخته شده است.دارای کفی نرم و انعطاف پذیر می باشد.به طور کلی این کفش یک کفش مناسب پیاده روی و دویدن است.

 ویژگی های کلیدی:

*سایزبندی:سایز 41 تا 44
*جنس : چرم مصنوعی
*مناسب پیاده روی و ورزش
*سبک ومتفاوت

 

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :99,000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

مهرداد بازدید : 12 جمعه 01 بهمن 1400 نظرات (0)

کفش ساقدارphilip مدل Patrika

طراحی اسپرت و زیبا
ارائه شده در سایز های مختلف 41 تا 44

 

 

معرفی اجمالی محصول:

 متداول‌ترین حرکت ورزشی انسان راه رفتن و دویدن است. پس باید کفشی راحت برای این کار انتخاب نمود. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود.کفش مردانه  philip از سری کفش‌‌های مخصوص پیاده روی و دویدن می باشد که با سایزهای مخصوص آقایان ساخته شده است.دارای کفی نرم و انعطاف پذیر می باشد.به طور کلی این کفش یک کفش مناسب پیاده روی و دویدن است.

 ویژگی های کلیدی:

*سایزبندی:سایز 41 تا 44
*جنس رویه :فوم -زیره: pu

*مناسب پیاده روی و ورزش
*سبک ومتفاوت

مهرداد بازدید : 9 جمعه 01 بهمن 1400 نظرات (0)

پکیج بوت مردانه کت و ساعت مچی اسپرت کت

شیک و زیبا

ویژه کارهای سخت

برای آنهایی که به زیبایی خود اهمیت میدهند


 

کاترپیلار، (به انگلیسی: Caterpillar) ‏(که معمولأ CAT نامیده می‌شود) شرکت صنایع سنگین آمریکایی واقع در پیوریا، ایلی‌نوی است. این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین عمرانی، ماشین‌آلات استخراج معدن، موتورهای دیزلی، موتورهای گازسوز، موتورهای درون‌سوز، لوکوموتیوهای دیزلی-الکتریکی و توربین‌های گازی و فعالیتهای راهسازی می‌باشد.

سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود، همچنین به‌عنوان جزئی از شاخص‌های میانگین صنعتی داو جونز و اس اند پی ۵۰۰ به‌شمار می‌آید.

شرکت کاترپیلار با دارایی بیش از ۷۰ میلیارد دلار، در سال ۲۰۰۹ در فهرست فرچون ۵۰۰ رتبه ۴۴ از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده را به خود اختصاص داد.این شرکت در سال ۱۹۲۵ با ادغام شرکت سی. ال. بست

تراکتور کمپانی و شرکت کارخانجات هولت، توسط بنجامین هولت راه‌اندازی گردید و در سال ۱۹۸۶ بار دیگر سازماندهی شد. کاترپیلار با برند CAT و رنگ زرد محصولاتش، شناخته می‌شود.

 

 

مشخصات محصول:

 نام محصول:ساعت مچی 

جنسیت:مردانه و زنانه

برند:CAT

رنگ بندی:سبز و سفید

جنس بند:چرم مصنوعی

نوع قفل:سگکی

درج لوگوی کت پشت ساعت و روی سگک

عکس های محصول عکس های واقعی محصول هستند و توسط تیم سبزگستر گرفته شده اند

 

 

 

ویژگی های نیم بوت مردانه CAT:
- برند: CATERPILLAR
- نمونه طرح اصلی
- جنس: چرم مصنوعی
- دوخت تمیز
- کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر
- کفی نرم و راحت
- قهوه ای سوخته
- سایزبندی: 41 - 44 (هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید)
- طراحی اسپرت و زیبا
- عکس های اسلایدر، عکس واقعی از محصول هستند و عکس اینترنتی نمی باشند.

 

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  55,000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

مهرداد بازدید : 14 پنجشنبه 02 دی 1400 نظرات (0)

کفش مجلسی مردانه Italy مدل B.i
مناسب برای آقایون شیک پوش
موجود در رنگ مشکی
انعطاف پذیر و راحت
سایز بندی:41 الی 44

معرفی اجمالی محصول:

گرما و راحتی را در فصل زمستان به پاهای خود هدیه کنید‏.‏ این کفش مردانه با رویه چرم مصنوعی، انتخابی مناسب برای گرم و راحت نگه داشتن پاهایتان می باشد.

کفش مردانه Axford، ساده و مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌های اداری است. زیره آن پلاستیک فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.این مدل با شلوار جین و کتان بسیار مناسب خواهد شد.

مشخصات محصول:

جنس رویه:چرم مصنوعی
جنس زیره:پلاستیک فشرده مستحکم
انعطاف پذیر و راحت
رنگ بندی:مشکی
سایز:41 تا 44

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :   39,000  تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

مهرداد بازدید : 15 شنبه 27 آذر 1400 نظرات (0)

معرفی اجمالی محصول:

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است.
اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

قیمت فقط :42,000تومان

 

 

تاریخچه ی نایک:
بعد از دیدن اینکه ورزشکاران دانشگاه استنفورد پا برهنه در زمین گلف دانشگاه مشغول تمرین بودند، 3 نفر از خلاق ترین طراحان نایک تصمیم به ساخت کفشی بسیار سبک و با عملکرد بالا گرفتند تا آن کفش بتواند حسی طبیعی به ورزشکار القا کند. به همین ترتیب در سال 2002 کفی های تعیین کننده ی فشار در پای یک گروه از زنان و مردان قرار گرفت و با دوربین هایی که سرعت عکس برداری بسیار بالایی داشتند، حرکت هر پا در حرکت، عکس گرفته شد.
این تیم نایک به مدت 8 سال بر روی مطالعه ی دویدن بدون کفش، وقت صرف کرد و نتیجه ی این مطالعه ی طولانی به درکی عمیق از فرود آمدن پا به صورت طبیعی، فشار مناسب به کف پا و  طرز قرار گرفتن انگشتان به صورت مناسب منجر شد که در نهایت به طراحان نایک اجازه داد تا کفش های مناسب برای ورزش های مختلف طراحی کنند.

همانطور که از نام کفش پیداست، نایک رانر از نظر دسته بندی در کلاس کفشهای Free و Flyknit قرار گرفته و در واقع تلفیقی از این دو تکنولوژی می باشد. فوق سبک بودن ، نرمی، انعطاف بسیار عالی و دوام بالا از مزایای استفاده از دو تکنولوژی Free  و Flyknit است.

کفشهای سری نایک Runner یکی از پرفروش ترین کفشهای کمپانی نایک بوده و برای کسانی که پایشان میانه رو (بدون چرخش و خنثی) می باشد و همچنین افرادی که دارای کمی چرخش به بیرون هستند گزینه مناسبی هستند. مهمترین خصوصیت های کفش Nike مدل Runner  سبکی، وزن کم و انعطاف بسیار بالا می باشند و به همین دلیل اگر ترجیح می دهید کفشی که به پا دارید بیشترین آزادی را در حین دویدن برای شما ایجاد کند و در مسافت های طولانی پای شما دیرتر خسته شود، کفش نایک رانر کفشی مناسب برای شماست. این کفش، مناسب برای دویدن بر روی تمامی سطوح مثل خیابان، تردمیل، سنگ و کف پوش می باشد.

 

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

 

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

 

 

قیمت فقط :42,000تومان

مهرداد بازدید : 15 شنبه 27 آذر 1400 نظرات (0)

کفش Nike مدل Air

کفش ورزشی و بسیار زیبا

دارای کفی نرم و راحت

امکان استفاده در باشگاه و فضای باز

دارای کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر

ارائه شده در 2 رنگ مشکی و سورمه ای و سایزبندی 41 تا 44



خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35,000تـومان

 

این کفش در 2 رنگ مشکی و سورمه ای و سایز بندی 41 - 42 - 43 و 44 عرضه شده است.

هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

ماامروز کفش ورزشی طرح Nike مدل AIR رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که نسبت به قیمت کیفیت قابل قبولی داره و برای استفاده در باشگاه و فضای باز مناسب و کاربردیه. ویژگی بعدی داشتن کفی نرم و راحت و سبک و کم وزن بودن این مدله که باعث راحتی بیشتر و دیرتر خسته شدن پا میشه.

 

ویژگی بعدی داشتن کفی دوخته شده هستش که باعث استحکام بالاتر کفش شده. این کفش در 2 رنگ مشکی و سورمه ای عرضه شده و سایز بندی اون هم 41 تا 44 هست که موقع ثبت سفارش می تونید رنگ و سایز مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.




 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35,000تـومان

 

ویژگی های محصول:
- کفش ورزشی
- برند: Nike
- مدل: AIR
- کفی نرم و راحت
- امکان استفاده در باشگاه و فضای باز
- لوگو Nike کنار کفش
- کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر
- در 2 رنگ: مشکی و سرمه ای
- سایزبندی: 41-44
- به همراه جعبه
- کفی شیاردار
- عکس های اسلایدر، عکس واقعی از محصول هستند و عکس اینترنتی نیستند.
 

 

 





 

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35,000تـومان

مهرداد بازدید : 14 شنبه 27 آذر 1400 نظرات (0)

کفش مردانه asics مدل Magnet

بسیار نرم و راحت

مناسب فضای باز و سالن

بسیار شیک  زیبا

 

 

اسیکس، (به انگلیسی: ASICS) شرکت پوشاک و تجهیزات ورزشی ژاپنی است، که در زمینه تولید و توزیع پوشاک ورزشی، کفش ورزشی، لوازم ورزشیفعالیت می‌کند.

شرکت اسیکس در سال ۱۹۴۹ توسط کیهاچیرو اونیتسوکا راه‌اندازی شد[۱]و در حال حاضر تمرکز اصلی آن بر طراحی و تولید تجهیزات فوتبال، دو، نتبال، تنیس، بدمینتون، اسکواش، هنرهای رزمی، کریکت، گلف، کشتیو والیبالمعطوف می‌باشد.

نام شرکت اسیکس از سرنامعبارت لاتین «anima sana in corpore sano» به معنی «روح سالم در بدن سالم» گرفته شده است.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر کوبهقرار دارد و سهامآن در بازار بورس توکیومعامله می‌شود.

 

 

 

نام محصول: کفش ورزشی مردانه

برند:asics

مدل:Magnet

جنسیت:کفش ورزشی مردانه

جنس رویه:الیاف مصنوعی

رویه مشبک:هست

سایز:41 الی 44

کاربرد:استفاده در باشگاه و فضای باز

رنگ بندی:دوگانه مشکی سفید

جنس کفی:کریستالی

کفی:فاقد دور دوزی

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 39,000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

مهرداد بازدید : 13 شنبه 27 آذر 1400 نظرات (0)

کفش مردانه asics مدل loadstone

بسیار نرم و راحت

مناسب فضای باز و سالن

بسیار شیک  زیبا

 

 

اسیکس، (به انگلیسی: ASICS) شرکت پوشاک و تجهیزات ورزشی ژاپنی است، که در زمینه تولید و توزیع پوشاک ورزشی، کفش ورزشی، لوازم ورزشیفعالیت می‌کند.

شرکت اسیکس در سال ۱۹۴۹ توسط کیهاچیرو اونیتسوکا راه‌اندازی شد[۱]و در حال حاضر تمرکز اصلی آن بر طراحی و تولید تجهیزات فوتبال، دو، نتبال، تنیس، بدمینتون، اسکواش، هنرهای رزمی، کریکت، گلف، کشتیو والیبالمعطوف می‌باشد.

نام شرکت اسیکس از سرنامعبارت لاتین «anima sana in corpore sano» به معنی «روح سالم در بدن سالم» گرفته شده است.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر کوبهقرار دارد و سهامآن در بازار بورس توکیومعامله می‌شود.

 

 

نام محصول: کفش ورزشی مردانه

برند:asics

مدل:loadstone

جنسیت:کفش ورزشی مردانه

جنس رویه:الیاف مصنوعی

رویه مشبک:هست

سایز:41 الی 44

کاربرد:استفاده در باشگاه و فضای باز

رنگ بندی:دوگانه سورمه ای سبز

جنس کفی:کریستالی

کفی:فاقد دور دوزی

 

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 39,000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

مهرداد بازدید : 13 دوشنبه 15 آذر 1400 نظرات (0)

کیف پول آلوما والت اصل

کیفیت درجه یک و عالی

قابل شستشو، بدون نفوذ ذره ای آب


کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار ...

راه حلی برای یک مشکل بزرگ!

 مناسب براي نگهداری کارت هاي عابر بانک، کارت های شناسایی و پول


فوق العاده مقاوم و شيک


 ساخته شده از آلومینیوم با وزن بسيار سبک

سازماندهی پول و کارت های اعتباری شما در کمترین زمان ممکن


 براي اولين بار در ايران ...


قیمت : 16000 تومان

کیف آلوما والت با شعار “راه حلی برای یک مشکل بزرگ” به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس آلومینیوم ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.
با استفاده از آلوما والت میتوانید کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و همچنین اسکناس های خود را به راحتی هرچه تمام تر حمل کنید. از ویژگی های این کیف قابل شستشو و ضد ضربه بودن آن و همچنین مقاوم بودن آن در برابر نفوذ امواج و حفظ سلامت کارت سوخت و کارت بانکی شما می باشد که این مزایا باعث شده است آلوما ولت از سایر محصولات هم رده خود متمایز باشد.


قیمت : 16000 تومان

مزایا و ویژگیهای کیف آلوما والت (Aluma Wallet) :
• پوسته آلومینیومی
• ساختار کاملاً ضد آب
• امنیت در برابر دستگاه های کارت خوان راه دور RFID
• طراحی فوق العاده باریک
• تقریبا خراب نشدنی!
• فوق العاده سبک می باشد
• بسیار کوچک بوده و در نتیجه حمل آن بسیار آسان است
• مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان
• دارای محفظه کافی برای نگهداری کارت های عابر بانک، کارت ویزیت، کارت شناسایی و پول می باشد


قیمت : 16000 تومان

مناسب نسل جوان

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه


کیفی که در مدت کوتاهی جای خود را در میان مردم به خوبی باز کرد

راحتی پیدا کردن یک کارت از میان تعداد زیاد کارت های اعتباری و بانکی را با کیف آلوما تجربه کنید


آلوما والت تجربه ای متفاوت ...





کیفي تنها به اندازه کف دست

بسیار مقاوم و تقریبا خراب نشدنی


پوشش آلومینیومی خارجی جهت جلوگیری از سرقت ناخواسته در مقابل RFID

نسل جدید کیف پول های آلوما با آبکاری آلومینیومی برای امنیت و استحکام بالا


قابل شستشو و مقاوم در برابر نفوذ هر گونه مایعات

شیک و جدید. ضد ضربه ...



قیمت : 16000 تومان

در رنگ های مختلف و چشم نواز

 کوچک و در عین حال جادار

با کیف های قدیمی خداحافظی کنید

کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار

مناسب براي نگهداري کارت هاي عابر بانک، پول و ساير کارت ها

فوق العاده مقاوم و شيک

هدیه ای مناسب برای آن کس که دوستش دارید

ماندگار و فوق العاده کاربردی ...





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 16000 تومان

مهرداد بازدید : 15 دوشنبه 08 آذر 1400 نظرات (0)

کیف میکرو والت اصل (Micro Wallet)

کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار

مناسب براي نگهداري کارت هاي عابر بانک، کارت های شناسایی و پول


فوق العاده مقاوم و شيک

ساخته شده از چرم اصل با وزن بسيار سبک

براي اولين بار در ايران ...

کیف عرضه شده در فروشگاه میهن استور اورجینال بوده و با کیف هایی

که با اختلاف قیمت جزئی در سایر فروشگاه ها عرضه می شود تفاوت بسزایی دارد.


قیمت : 22500 تومان

کیف میکرو والت با شعار "راه حلی برای یک مشکل بزرگ" به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس چرم اصل ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.
با استفاده از میکرو والت میتوانید کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و همچنین اسکناس های خود را به راحتی هرچه تمام تر حمل کنید.

میکرو والت راه حلی برای یک مشکل بزرگ!


قیمت : 22500 تومان

ویژگی های میکرو والت:
- فوق العاده سبک می باشد
- دارای جنس چرم اصل می باشد
- بسیار کوچک بوده و در نتیجه حمل آن بسیار آسان است
- مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان
- بسیار شیک و خوش دوخت می باشد
- دارای محفظه کافی برای نگهداری کارت های عابر بانک، کارت ویزیت، کارت شناسایی و پول می باشد


قیمت : 22500 تومان

کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار

مناسب براي نگهداري کارت هاي عابر بانک، پول و ساير کارت ها


فوق العاده مقاوم و شيک

ساخته شده از چرم اصل با وزن بسيار سبک


هدیه ای مناسب برای آن کس که دوستش دارید

ماندگار و فوق العاده کاربردی ...




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 22500 تومان

مهرداد بازدید : 12 جمعه 05 آذر 1400 نظرات (0)

بند کفش نورانی نئون

در رنگ هـای مخـتــلف

مناسـب بــرای تمام سنـین پیر و جوان

به کفشــهای خود جلوه و زیبایی دوباره بدهید

و از تـــصادفــــات شبـــانه پیشگــــیری کنیـــد

یک هدیه زیبا برای جــوانان شیک پوش و خوش سلـــیقه

  اگر فعلاً خیال خرید کفش جدید را ندارید فقط می توانید با تعویض بند کفشتان

یک احساس جدید را تجربه کنید ...

قابل استفاده به صورت گردنبند و دستبند در میهمانی و جشنهای شما...

قیمت : 14800 تومان



اگر قدم زدن در خیابان به هنگام شب از علایق شماست با استفاده از بند کفشهای نورانی می توانید از خطراتی همچون تصادف و... پیشگیری کنید.

 یک هدیه زیبا برای جوانان شیک پوش و خوش سلیقه

بسیار زیبا و چشم نواز

 مناسب برای جشنها و میهمانی ها، ورزش و پیاده روی شبانه

مناسب بستن روی انواع کفشهای ورزشی و اسپرت، پوتین و کفشهای اسکیت

قابلیت سه مدل نوردهی متفاوت؛ تماماً روشن، چشمک زن یک حالته و دو حالته

ساخته شده از پلاستیک فوق العاده شفاف ، ضدآب و قابل شستشو

و ایمن بدلیل عدم وجود سیم در داخل بند ...

قیمت : 14800 تومان



مشخصات محصول:
- ابعاد: mm 8/2×800
- جنس بند: پلاستیک شفاف و ضد آب از جنس ABS.
- منبع تغذیه: باتری لیتیوم ساعتی 3 ولت.
- مدت زمان کار مداوم باتری 30 ساعت در حالت تمام روشن و 70 ساعت در حالت چشمک زن.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 14800 تومان

مهرداد بازدید : 18 سه شنبه 02 آذر 1400 نظرات (0)
 کفش مردانه آدیداس مدل Gazelle - Black
 
طراحی شده توسط برند معروف آدیداس

عرضه شده در سایزهای 41 تا 44

فوق العاده راحت و مدرن



قیمت : 189000 تومان



اولین نکته‌ای که در زمان دیدن کفش راحتی مردانه‌ی «آدیداس» مدل «Gazelle» به نظر می‌رسد، طراحی بسیار ساده و سه خط روشن قرارگرفته در کنار آن است. این سه خط تداعی‌گر لوگوی سه خط آدیداس هستند و در بیشتر محصولات این شرکت سعی شده به نحوی این موضوع نمایان شود. وجود زیره‌ی روشن در کنار رویه‌ی تیره‌رنگ ترکیب جالبی ایجاد کرده و باعث جذابیت ظاهری کفش می‌شود. همچنین این زیره‌ دربرابر سایش مقاوم است و باعث افزایش عمر و دوام کفش خواهش شد. همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید. رویه‌ی کفش نیز از جیر است که دوام و مقاومت خوبی دارد. برای نگهداری درست از این رویه‌ی جیر بهتر است در صورت کثیف‌شدن، با یک دستمال پارچه‌ای مرطوب آن را تمیز کنید. کفی کفش نیز می‌تواند راحتی شما را در زمان استفاده بیشتر کند. درواقع این کفی ساختاری منعطف دارد و در زمان پوشیدن کفش تا حدی گودی کف پا را پر کرده و برای شما حس راحتی ایجاد می‌کند. کفش راحتی مردانه‌ی آدیداس مدل Gazelle ساختاری مناسب و طراحی زیبا دارد که آن را برای استفاده‌ی روزمره مناسب می‌سازد.


قیمت : 189000 تومان



ویژگی های کفش مردانه آدیداس مدل Gazelle -Black:
- عرضه شده در سایزهای 41 تا 44
- تولید شده به صورت های کپی
- طراحی زیبا و کیفیت بی نظیر
- جنس زیره: PU ابری
- جنس رویه: جیر
- با کیفیت و مقاوم



روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 189000 تومان
مهرداد بازدید : 28 دوشنبه 01 آذر 1400 نظرات (0)
صندل روفرشی لوئیس ویتون

طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

جنس : چرم صنعتی

سایز بندی و قالب استاندارد (سایز 37 الی 40)


قیمت : 69000 تومان

صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد و این روزها می‌توانید انواع شیک‌ترین صندل‌های اسپرت و مجلسی زنانه با جنس‌های مختلف را به‌عنوان روفرشی یا کفش مناسب فصل تابستان تهیه کرده و استفاده کنید.
صندل روفرشی لوئیس ویتون زنانه با طراحی بسیار شیک و با کیفیت عرضه شده است. این مورد نه تنها برای حفظ سلامت پاهای شما و کاهش فشار وارده روی ستون فقرات مناسب است،بلکه می‌تواند پاهای شما را خوش‌فرم‌تر و زیباتر نشان دهد. صندل روفرشی لوئیس ویتون برای محیط‌هایی که دارای کف پوش‌های لیز مانند سنگ یا سرامیک هستند نیز بهترین گزینه است، کف صندل طوری طراحی شده که به شما آسیب نرساند. بنابراین داشتن کفی مناسب، فیکس بودن و محافظت از پا بسیار در مورد صندل روفرشی مهم است. صندل روفرشی لوئیس ویتون را می‌توانید برای مهمانی‌های دورهمی دوستانه، مسافرت‌ها و حتی حضور در فضاهایی مثل کنار دریا و ساحل انتخاب کنید.  با توجه به اینکه   صندل روفرشی لوئیس ویتون  زنانه وزن کم، راحتی فراوانی و رنگ‌‎ جذاب دارد،در تمام فصول سال مورد توجه است؛ به ویژه بهار و تابستان که آغاز فصل رونمایی از جذابیت آن است.


قیمت : 69000 تومان



ویژگی های  صندل روفرشی لوئیس ویتون :
- سایز بندی و قالب استاندارد
- جنس زیره : پلی اورتان
- سایز بندی 37 الی 40
- مناسب تمامی سنین
- رنگ بندی : قهوه ای
- طراحی شیک و زیبا
- قابلیت شستشو
 


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 69000 تومان
مهرداد بازدید : 15 دوشنبه 01 آذر 1400 نظرات (0)
کفش کالج مردانهCAT مدل Kelerman
قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

ارائه شده در سایزبندی 40 تا 44

بسیار شیک و با کیفیت

قیمت : 129000 تومان


کالج از آن کفش‌هایی است که همیشه و همه جا به کار‌مان می‌آید؛ در محل کار، در گشت‌ و گذارهای روزانه، در دانشگاه و مدرسه و خلاصه هرجا که دلمان کفشی بخواهد که هم زیبا باشد هم راحت. کفش کالج مردانه CAT مدل KELERMAN جنس رویه چرم صنعتی درجه یک بوده که با طرح مشبک زیبایی دو چندان به خود گرفته در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین یا کتان به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید. کفش کالج مردانهCAT مدل KELERMAN در سایز 40 تا 44 عرضه شده اند و قطعا از خرید آن با این کیفیت بالا و قیمت پایین احساس رضایت خواهید نمود.

قیمت : 129000 تومان



ویژگی های کفش کالج مردانهCAT مدل KELERMAN:
- سایز بندی: 40 الی 44 (قابلیت انتخاب سایز در سبد خرید)
- قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
- جنس رویه: چرم صنعتی درجه یک
- کیفیت ساخت بالا و مقاوم
- جنس زیره: PVC مرغوب
- رنگ بندی : مشکی
- بسیار نرم و راحت


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 129000 تومان
مهرداد بازدید : 24 یکشنبه 30 آبان 1400 نظرات (0)
 کفش دخترانه Skechers مدل Skech-Knit

کیفیت ساخت بالا و بسیار مقاوم

جنس زیره: تزریقی (کفی طبی)
 
جنس رویه: بافت
 
سایزبندی: 37 الی 40


قیمت : 179000 تومان


 
این کفش اسپرت زنانه را به راحتی می‌توانید با انواع لباس ست کنید و می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای استفاده روزمره، پیاده‌روی و حتی ورزش باشد. این کفش به گونه‌ای طراحی شده که باعث می‌شود دویدن و راه رفتن برایتان راحت‌تر شود و احساس خستگی نکنید. مهم‌ترین خصوصیت این کفش وزن بسیار سبک آن است که با در دست گرفتن کفش احساس می‌کنید با یک جفت جوراب سر و کار دارید! این محصول های کپی درجه 1 است.  برای رویه این کفش اسپرت زنانه از ترکیب پارچه بافتی استفاده شده است که علاوه بر انعطاف‌پذیری و نرم بودن، به گردش هوای داخل کفش کمک کرده و در نتیجه از بو گرفتن پا جلوگیری می‌کند. کفی داخل کفش از نوع طبی و اسفنجی بوده که با داشتن منافذی مانع ماندن عرق پا در کفش و بوگیری کفش می شود. در نهایت، زیره این کفش اسپرت پیاده روی زنانه از مواد E.V.A تولید شده است که دارای مزایای مختلفی مانند وزن کم، مقاومت بالا در مقابل شکستن و سایش و انعطاف‌پذیری بالا است. این کفش در سایز 37 الی 40 عرضه شده است که در سبد خرید می توانید سایز مد نظر را انتخاب کنید.
 

قیمت : 179000 تومان



ویژگی های کفش دخترانه SKECHERS مدل SKECH-KNIT:
- قابل شستشو با ماشین لباسشویی و دست
- کیفیت ساخت بالا و بسیار مقاوم
- نحوه بسته شدن کفش: بندی
- جنس رویه: بافت(کفی طبی)
- سایزبندی: 37 الی 40
- جنس زیره: تزریقی


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 179000 تومان
مهرداد بازدید : 40 شنبه 29 آبان 1400 نظرات (0)
نیم بوت دخترانه FENDI مدل RONA

طراحی و کیـفیت بی نظیر

عرضه شده در سایزهای 37 تا 40

فوق العاده شیک و راحت
 

قیمت : 119000 تومان


نیم بوت زمستانه یکی از زیباترین و جذاب ترین البسه ای است که می توانید در فصول سرد سال انتخاب کنید. اگر علاقه دارید تا کفشی بخرید که علاوه بر آن که پاهای شما را از سرما حفظ می کند زیبایی و جلوه خاصی نیز به شما ببخشد می توانید یک نیم بوت شیک تهیه نمایید. نیم بوت Fendi، طراحی شده که در سرما تا مچ پا را گرم کند و همین طور ظاهر زیبا و شیکی داشته باشد. یک نیم بوت با کیفیت که میتواند در برف، یخ و سرما به خوبی محافظ پاهای شما باشد. مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن PVC مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست. این مدل با شلوار جین و کتان بسیار مناسب خواهد شد.


قیمت : 119000 تومان



ویژگی های نیم بوت دخترانه FENDI مدل RONA:
- عرضه شده در سایزهای 37 تا 40
- طراحی و کیفــیت بی نظیر
- جنس رویه  چرم مصنوعی
- پرسی و فاقد دوردوزی
- جنس زیره : PVC


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 119000 تومان
مهرداد بازدید : 15 پنجشنبه 27 آبان 1400 نظرات (0)
کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS
 
طراحی شده توسط برند معروف PULL&BEAR

عرضه شده در سایزهای 41 تا 44

فوق العاده راحت و مدرن



قیمت : 269000 تومان



این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند. رویه چرم صنعتی و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید. کفی کفش نیز می‌تواند راحتی شما را در زمان استفاده بیشتر کند. درواقع این کفی ساختاری منعطف دارد و در زمان پوشیدن کفش تا حدی گودی کف پا را پر کرده و برای شما حس راحتی ایجاد می‌کند. کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS ساختاری مناسب و طراحی زیبا دارد که آن را برای استفاده‌ی روزمره مناسب می‌سازد. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است.


قیمت : 269000 تومان



ویژگی های کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS:
- عرضه شده در سایزهای 41 تا 44
- کیفیت ساخت بالا و بسیار مقاوم
-جنس رویه چرم صنعتی درجه یک
- جنس زیره کفش PU ابری
- با کیفیت و مقاوم



روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 269000 تومان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 14,149
  • بازدید کلی : 32,271